Sisukord:

Kuidas arvutate PPC-d?
Kuidas arvutate PPC-d?

Video: Kuidas arvutate PPC-d?

Video: Kuidas arvutate PPC-d?
Video: Промышленные панельные компьютеры Advantech серии PPC-3000S 2024, Mai
Anonim

Kuidas arvutada õige PPC reklaamieelarve

  1. PPC reklaam on üks olulisemaid kaasaegseid reklaamisuundi.
  2. PPC Eelarve = (klientide arv / CR2) / CR1 * CPC.
  3. Klientide arv = (tulu / müügiperiood) / keskmine müügisumma.
  4. Klientide arv = (10 000 / 2) / 1000 = 5 klienti.
  5. PPC Eelarve = (5 / 0, 5) / 0, 01 * 0, 5 = 500 $.

Pealegi, kuidas te PPC-d mõõdate?

  1. Kuvamised – teie reklaami otsingutulemuste lehel kuvamiste arv.
  2. Klikid – mitu korda keegi teie reklaamidel klõpsas.
  3. Klikkimise määr (CTR) – klikkide protsent jagatud näitamiste arvuga.
  4. Kulud – kõigi klikkide kogukulu.

Võib ka küsida, kui palju peaksin PPC kampaaniale kulutama? Üldiselt, kui palju sa peaksid kulutada Google Adsis on väga erinev. Sa saad kulutada nii vähe kui 50 dollarit kuus või rohkem kui 10 000 dollarit või rohkem. Kui palju sa lõpetad kulutamine sõltub teie müügieesmärkidest, sihitava geograafilise piirkonna suurusest, otsingumahust ja valdkonna konkurentsivõimest.

milline on hea ROI PPC jaoks?

Näiteks kui saite oma reklaamidest kasumit 100 dollarit ja kasutasite oma PPC-d 50 dollari eest, oleks teie valem (100–50)/50. See on 1, mis korrutatuna 100-ga on teie protsentuaalne ROI: 100%. Kui teenisite samade reklaamide pealt 200 dollarit kasumit, siis 200-50=150, 150/50=3, 300% ROI.

Mis on PPC mõõdikud?

9 kõige olulisemat PPC mõõdikud Klikid: tasulisel reklaamil klõpsamiste arv. Kliki hind: keskmine kliki kohta kulutatud summa. Klikkimise määr (CTR): kui sageli teie reklaamil pärast nägemist klõpsatakse. Kvaliteediskoor: Google'i mõõdik teie reklaamide, märksõnade ja sihtlehtede kvaliteedi ja asjakohasuse kohta.

Soovitan: